hejelsa.blogg.se

Flashback 18/2-12

Kategori: Allmänt

Kollade runt på mina kategorier och kom på att jag har ju en "Flashback"-kategori! Så då klicka jag mig bakåt till den 18 december 2012, och det visade sig att jag skrev hela 4 inlägg den dagen. Nu tänker jag lägga ut 3 av dom (2 är jättekort så det är chill. Läs, jag skrev mycket roligare då än nu, har tappat förmågan tror jag)

Tror att rubrikerna är länkar till inläggen också, fy vad coolt! 


I miss my ciss!

Hade en aschill skoldag också! Praktiskt taget bara 2 lektioner. Först så snodde vår svenska lärare både Gehörslektionen och Mattelektionen, så det enda vi gjorde på förmiddan var att kolla på film. "Strandvaskaren". Riktigt bra faktiskt om du frågar mig. Men nog skrek man till ett antal gånger allt! :p Sen när filmen var slut fick vi tidig lunch. Sen idrott (volleyboll :D). Sen försvann alla människor utom 4, så det blev inte så mycket av samhällelektionen. Fick väl gå efter ca en kvart, så den lektionen räknas inte :) Jag har älskat den här dagen.

Fick också några väldigt goda nyheter från min underbara vän Cecilia. Fast också dåliga nyheter. Dom dåliga är att hon fortfarande mår skit. Hon blir inge bättre, och ingen vet varför, inte jag iallafall. Men dom bra nyheterna är att hon har lovat att komma på söndag, hur hon är mår! :D Det gör mig riktigt lycklig.
Jag saknar människan som en tok. Det är orealistiskt hur mycket jag saknar att busa runt med min egen lilla fästmö hela dagarna. Hoppas hon kommer, blir frisk, och stannar för gott <3

Detta kan va den ocharmigaste bilden i världen. Men jag tycker att det är värt att lägga ut den ändå. För alla vet ju hur snygg vi är egentligen! Eller? Fulare personer får man leta efter ;D




i'm driving one of your cars

Fattar ni vilken köttig godispåse jag sitter och äter ur? gött :) Massa choklad till frukost, pannkaka på det, och nu är man mättare än aldrig förr. Mätt på massa skit! Det kallas ont i magen de ;)

Jag ska ut och köra bil snart. Jag ska tvinga pappa. Jag måste köra bil idag, annars blir jag arg och grinar hela kvällen. Lovar. Borde nog vänta lite tills godiset har lagt sig lite, annars kan de nog hända grejer :p Snart ska jag gå och tvinga ut han.. nu ska jag gå och tvinga ut han. Hejdå

"I am the fire burning desperately
But you're controlling me
Release me"


She moves in her own way

Antingen så kan man välja om man vill kolla på melodifestivalen eller gladiatorerna. Eller så kan man göra som mamma och pappa och inte titta, men spela in och kolla på dom nu. Och antingen så kan man köpa en godispåse och äta upp den. Eller så kan man köpa en jättetjock en som räcker hela helgen. Men det resultatet blir att jag går runt och har ont i magen hela helgen också.Allt har sina nackdelar.

En till fundering.. Det finns ju drottningsylt, och prinskorv, och princesstårta. Men det finns inge mat till kungen! Det enda han får är kungsörn.. och det är ju ett djur, ingen mat. Stackarn. 

Mer har jag. Men det orkar inte ni. Min hjärna har en tendens att spåra. Den kanske ska ta å sova. Ska ju upp tidigt imorrn och äntligen komma iväg på lite angling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: