hejelsa.blogg.se

Kyla.se

Kategori: Allmänt

Godagens. 
Vilken dag alltså! Klassen spelade alltså på "slotte goes woodstock" idag. Det gick ju.. ja.. Ingen hade nog nån koll över huvudtaget tror jag, och ingen var nog så speciellt seriös. Tror de flesta tog det här nästan mer som ett rep tills studenten imorrn än som ett uppträdande, för mig kändes det lite så iallafall. Men over all så skötte klassen sig bra och imorgon ska vi vara mer taggade och mer ihopspelta och synkade tycker jag! :)

Jag och Klaris Laris började dagen med att rensa ur våra skåp på papper vi fått under året. Vi la dom i en mapp som blev så full att den inte gick igen, så vi var tvungen att tejpa. Planen är att elda upp denna mapp om vi nån gång kommer på tid att vara med varandra i detta hektiska liv som student+födelsedags-fru och körkortstagare. 
Vi hade bestämt oss för att ha klänning idag också, dagen till ära, men det var nog den värsta idén man nånsin kunnat få. Så sjukt kallt det har varit idag! Ska det inte va juni, och sommar, och varmt?

Frös alltså ihjäl hela dagen. Men när jag väl kom till elevhemmet drog jag på mig strumpbyxor, tröja, ziperall, tjocksockar, mössa och regnjackan och gick ner till trafikskolan och klara ett test, tjohooo. Måste sett rätt kul ut att gå typ vinterklädd, men jag frös så fruktansvärt mycket! 
På vägen tillbaka blev jag jättesugen på nåt nyttigt, så jag köpte morötter och en halv melon. Så nu har jag suttit och knaprat 5 feta morötter sådär på kvällskvisten, gosigt. 

Nä nu ska jag försöka göra nåt av livet! Skoja, jag ska sitta här och loda hela kvällen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: