hejelsa.blogg.se

Nämen tjeeena!

Kategori: Allmänt

Vet att jag är superbloggar'N nummer 1. Haha.
Men helt ärligt så händer det inte så mycket kul i mitt liv. Nu ljög jag. Det gör det ju faktiskt, jag har bara inte bloggat. Busig som jag är.
Att det kommer ett inlägg nu behöver inte betyda att jag kommer börja blogga ofta nu igen. Men vem vet, inte jag iallafall, kan ju hända liksom.

Men ja, vad har hänt då?
Jag har flyttat in i min nya lägenhet! Och jag trivs bra. Förutom att jag ständigt måste ha fönstret öppet föratt det inte ska koka här inne. Också har jag inga bord än.. Varken soffbord eller barbord + stolar som jag tänker skaffa. Men jag ska till Gävle 9e, så ska leta där då. 
..... tror ni jag kommer ihåg nå mer eller? Nä. Pluggat massa körkort och jobbat en dag fast jag inte börjat än, och fast man egentligen måste vara 18 för att få sitta i kassan. Moahahha. 


En sak kan jag säga er. Det närmar sig med körkortet! Och det kommer bli pinsamt om jag inte klarar det, eftersom att jag (till skillnad från alla andra) säger vilket datum jag kör och skriver till folk som frågar. Haha. 

PÅ FREDAG FYLLER JAG ÅÅÅÅÅÅR! Hejdå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: