hejelsa.blogg.se

Forever Alone

Kategori: Allmänt

Blev lämnad forever alone inne i huset när Sebastian tog hem en kompis idag.. Förstår dom inte att jag är manlig nog att vara med på deras killkväll? Jag är iallafall den manligaste kompisen Klara har! 

För att fördriva tiden följde jag med lillesyster Olivia till Ljusdal där hon skulle spraytanna sig. Blek som hon är blev hon varken brunare än mig eller hennes mor, men minst 10 gånger brunare än hon var innan :) Förutom det har jag bara suttit här med min dator, och det är troligtvis det jag kommer få göra kvällen ut! 


Dagarna som varit såg ut såhär:

I fredags tog jag bussen från Färila för att vara med Klara. Vi hamnade på Josse och Emelies 20årsfest. Där befann  det sig trevliga människor, och kvällen blev trevlig. När vi var i Ljusdal på hemväg kom jag på att jag glömde min telefon hos Josse i Tallåsen.. Smart drag, blev att vända om och hitta dit igen innan vi kunde åka hem och sova. 

När vi vaknade igår stack vi raskt ut på gården för att bränna upp årets skolarbeten! Vi samlade som sagt ihop alla papper i våra skåp, och tände eld på det. Klara la upp en liten film på eldandet på sin blogg.
Tog sedan bussen till Ljusdal där Sebastian skulle hämta mig och vi skulle äta en födelsedagsmiddag eller ta en födelsedagsfika nånstans. Slutade med att vi tog med pizza hem.. Vad hände med det födelsedagsfirandet då? (tråkig pojk som tycker det är onödigt att fira saker.).
Eftersom jag tyckte det + mycket annat var så himla tråkigt så surade jag i några timmar. Men blev glad igen när jag såg hur Sebastian fullkomligt lyste upp när han öppnade min present! Och då blev han minsann i firartagen och packade ihop fika och drog med mig ner till sjön där vi hade lite gosig piknik :)
Så det tipset ger jag er tjejer. Vill ni se er man le, köp en ferraritur åt han! 

Idag har jag gjort inget annat än att sova till 1 och tittat på TV! Tills Anton kom till Sebastian då, då började ju mitt forever alonande. Nu ska jag ta och fortsätta mitt förever alonande! Spännande att se vad man skulle kunna hitta på! När tiden är inne går jag nog och spöar killarna i alla TV-spel ändå.. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: