hejelsa.blogg.se

Multiple shoes

Kategori: Allmänt

Hej på er! 

Idag gjorde jag nått som turned out to be ganska komiskt. Haha. Jag köpte skor. 
Som sagt så behövde jag några bra skor att gå i på jobbet. Behövde sportskor överhuvudtaget, eftersom att mina bästa har varit spårlöst försvunna i flera månader. Så idag när vi var påväg hem till byn så hittade jag ett par perfekta på Intersport i Bollnäs, och eftersom jag tyckte dom förra skorna var så fin så köpte jag i samma färger. Och nu ikväll, här hemma, vad hittar jag inte längst in i garderoben i en påse? Jo, gamla skorna såklart. Haha, sa ju att det var komiskt. 



Imorgon är då alltså dagen med stort D. Då fyller jag 18! Hej å hå.


Man ser vilka som är ny och vilka som är typ 5 år gamla iallafall ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: