hejelsa.blogg.se

Måndag morgon

Kategori: Allmänt

(Kan väl hålla igång med bloggningen en dag iallafall ;))

Alarmet ringde klockan 8 imorse, och då var det dags för körlektion. Sluttampen nu sörrni, så jag kör måndag - tisdag - onsdag - torsdag! (Och fyller 18 på fredag!!!)
Efter körlektionen ringde Coopchefen och frågade om jag kunde jobba idag 14.00-22.15, och det tackade jag glatt ja till även om det innebär att jag högst troligt får sova ensam inatt. Tror inte han är så sugen på att åka hit efter 10.. Ska försöka övertala han att det är sommarlov och att vi kan vara vaken flera timmar till ändå :)

Var alldeles nyss ner till tvättstugan och satte igång min allra första tvätt här i lägenheten. Lite surt att tvättstugan ligger i ett annat hus dock.. Fatta kallt att springa över dit på vintern.



Näämen nu tar jag och slänger mig i duschen en sväng, sen ska jag laga en riktig brakarmåltid så jag klarar mig på mackor mellan 2 och 10.. det kommer inte gå. 8 timmar, måste nog köpa nånting.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: