hejelsa.blogg.se

Destination Edsbyn

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Jag och Sebastian befinner oss nu i Edsbyn. Kom hit igår eftermiddag, och tänker åka på torsdag. Men jag planerar att åka med mamma på fredan, så Sebastian kommer få åka själv, men det har jag inte vågat säga till han än... 

Idag skulle mamma till Bollnäs, så vi passade på att följa med. Fick jag köra lite å :) Börjar närma sig mer och mer!  Jag tog för säkerhetens skull inte ens med mig plånboken. Blir alltid att man köper nåt utan att man tänker göra det, så det kändes säkrast att inte ha nå pengar med över huvud taget. Så istället blev jag smakråd åt Petrus. 

Nu ska jag ta lite kaffe, och sen förbereda mig mentalt för dagens insanitypass. Jag började igår, och har ingen träningsvärk idag! Var nog bra att jag hängde på några av Sebastians träningspass, så tog jag värsta träningsvärken för nån vecka sen istället för nu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: