hejelsa.blogg.se

Torsdag morgon

Kategori: Allmänt

Hittills idag har jag skjutsat Sebastian till bussen, handlat en gnutta, druckit te med min mor, lagat och ätit mat, och nu sitter jag i soffan och försöker få mina kompisar att villa va med mig ikväll :) Sebastian var inte så sugen på att åka 6 imorrnbitti, så han åkte nu istället. 

För mig händer det väldigt mycket imorgon. Åker som sagt strax efter 6, för jag har körlektion 8. Sen ska jag till Coop och lära mig kassan, så mamma kommer på städa själv på Elevhemmet, det tycker jag låter bra iallafall :) Det värsta är att pappa kommer med släpvagnen på lördan, så vi är tvungen att sova på elevhemmet..
Men jag längtas iallafall tills Lördag när jag är helt inflyttad i nya lägenheten! Hoppas jag trivs så mycket jag tror att jag kommer göra :)


 
Förövrigt så tänker jag mest på pengar. Att jag vill ha, och att jag behöver, och att jag är pank. Puss på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: