hejelsa.blogg.se

repA repA repA

Kategori: Allmänt

Hej på er.
Dagen igår blev ungefär som förutspått. Det romantiskaste vi gjorde var nog när jag bet Sebastian i stortån skulle jag tro. Haha, närå, men vi gjorde inte så mycket. Laga mat, kolla på film och käka massa kakor. Helt okej dag, men eftersom vi inte gjorde nått speciellt så var det inte en okej 1-årsdag. INTE OKEJ. Men nu är det måndag och livet har gått vidare.

Denna dag har bestått av rep, rep, rep och lite rep på det. Woodstock imorgon och studenten på onsdag som klassen ska spela på. På nå vänster har det blivit så att jag är med på varje låt, på ett eller annat sätt. Plus att vi ska spela 3 låtar med musikproduktionsbandet också. 

Mår dåligt nu också föresten. Varför? Jo föratt jag ska bo på elevhemmet 2 hela nätter i rad! Stackars mig.. Skulle vilja haft den där lägenheten lite i förtid nu känner jag.
Jag har sån himla oreda här. När man bara flänger hit nån kväll ibland så blir det inte precis att man städar eller håller nån vidare ordning. Mamma kommer nog döda mig när hon ska hjälpa mig städa ur när jag flyttar. Känner inte riktigt att jag bryr mig om hur det ser ut här när jag ändå aldrig är här. I lägenheten ska jag ha jättefint jämt kan jag lova! Nästan jämt iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: