hejelsa.blogg.se

Jaha, vad gör man nudå?

Kategori: Allmänt

Idag har Slottegymnasiets 3djeklassare tagit studenten. Fult väder (så jag kunde inte ha klänningen jag planerat i veckor att jag skulle ha :() men dom var glada ändå, och jag är avundsjuk på dom och hoppas nästa år går snabbt, för jag orkar verkligen inte plugga mer på flera år känns det som. Och dom behöver inte om dom inte vill, FUSK. 

Efter allt spektakel var klart på skolan, och jag hade kört min körlektion så var det dags för studentfirande hemma hon Sebastian. Hans släkt kom, och Sebastian fick jättejättemycket pengar, så nu ska han köpa en filmkamera och filma my every move verkar det som. Får övertala han att toalettfilmer i slow motion inte får komma ut på nätet.. haha. 

Nu ikväll är pojkvännen och alla jag känner på Stadt och har kul, och jag sitter ensam på elevhemmet med en chokladkaka, en dricka, min dator och har jääättetråkigtFörsöker övertala Klara att vara med mig istället. Jag är ju både roligare och billigare att vara med så jag förstår inte riktigt varför hon inte nappar på mina fenomenala kvällsplaner istället för att betala in sig på krogen och må dåligt för att hon egentligen helst vill vara med mig, mehehe. Satte på mig Sebastians tröja för att få det lite mysigare. Konstigt att man alltid drunknar i killars tröjor.. Även om dom bara är 2cm länge och 5kg tjockare.. Udda.
En idé har jag kommit på som jag kan göra. Lägga in bilderna från balarna och studenten och redigera och lägga upp. Men tog jag med kameran hit? Nej. Så var gör man då? INGENTING. Man bara sitter här och väntar på att antingen Klara ändrar sig, eller att Sebastian har jättetråkigt och vill gosa med mig istället för att festa med sina "före detta" classmates. 

Så ligger livet till för mig ikväll. Hoppas ni har roligare än jag, annars är det synnom er!

Såhär tråkigt har jag:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: