hejelsa.blogg.se

Lägenhet jao!

Kategori:

Hej på er! Vet att jag är skitdålig på att blogga, men jag har inte haft dator. Skulle ta datorn först till Sebastian, och sen till Edsbyn, men jag glömde den på skolan båda dagarna :p
Kan hända att jag bloggar mer när jag har kommit ihåg att ta med den, men vi får se.

Tänkte iallafall kika in här och berätta en riktigt underbar nyhet! Jag har hittat en helt perfekt lägenhet! En 24,5kvadrats etta på ringvägen. Den är alldeles lagomt liten för mig, perfekt placerad och jättemysig!
Nya fräscha tapeter, sängen placeras avsides och med draperiresurser, massa garderober fulla hallen. Det enda jag inte gillade vad att köket är i rummet, föredrar egentligen kokvrå i en etta, men det är iallafall inte mitt i rummet. Det är vid ett fönster, vilket är bra om de stinker för mycket mat! :)

Ville bara berätta det :) Vi.ser når vi hörs nästa gång, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: