hejelsa.blogg.se

Chilling in tha Edsby

Kategori: Allmänt

Hemma hon mamsen och pappsen är jag. Har varit här sen onsdagskväll, och åker tillbaka imorgon för att förgylla Klaras första natt i sitt nya hus med min skinande närvaro och Svanprinsessan.

Igårkväll hängda jag med mina gosiga polers Edith och Pauline. Vi tittade på film, käka alldeles för mycket götta och hade allmänt trevligt. Ikväll blir det en chillkväll på hemmafronten. Och jag har redan börjat chillkvällen nu, med att ta ut datorn på altanen i kvällssolen, och snart kommer pappa med en kopp kaffe! Resten av kvällen blir det väl let's dance-mys med mamma och pappa, och antagligen lite Simsspelande, det var så längesen nu! Det är lite kul ibland även fast man närmar sig 18 år.. :)

Idag har jag och mina syskon tagit påfyllning av Hepatit A vaccinet, så nu slipper vi få hepatit dom kommande 30 åren, skönt. Jag fick hålla den rädde lillesystern i handen, och Petrus fick plåstret på fel ställe.. Haha. 

Det känns rätt undebart att sitta här på altanen och höra fåglarna kvittra, barn leka och framför allt: inte frysa!
(Och när man bara är hemma så får man matcha orangea mysbyxor med rosa fleecejacka, sådeså)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: