hejelsa.blogg.se

VVV

Kategori: Allmänt

Nu vare längesen igen. 4 dagar sen närmre bestämt! 
Gör väl som vanligt och drar igenom "huvudhändelserna". 

Måndag - .. ingen aning vad som hände då..

Tisdag - Var på återbesök till tandläkarn i Gävle. Fick med mig lite kläder till sceniskan, 2 par solglasögon (till priset av ett), ett par ljusa jeans, 2 par trosor och en asbillig godispåse hem. Och tejp också! Så nu har jag märkt alla kläder jag ska lämna in på säcken :)

Onsdag - Då var det VVV-dagen, Våga Vägra Vinter! Men det var bara jag och Klara som förstod det. Vi drog på oss nylonstrumpbyxor och gick i sommarkläder på skolan. Alla tyckte vi var sjuk i huve, men huvudsaken är att vi själv tyckte vi var coola. Bilder nedan! 

Torsdag - Idag alltså. Friluftsdag i Kajevall började dagen med. Sebastian var envis med att inte ha nån jacka på sig trots nästa -15 grader, dumsnuten. Jag invigde ett par av mina solglasögon, glänste som solen själv i dom. Hängde i ett vindskydd med Kim och Anton m.fl. Och efter en stund kom mitt energiknippe Tove (som jag aldrig umgås med numera, katastrofalt) för att se om jag och Kims stora badring fanns där. Vi måste ju återuppleva förra året lite liksom! Dock var ringen inte uppblåst, så vi kämpade med att blåsa upp den i ca en halvtimme, och efter ett åk dog den.. Den var visst lite trasig! Så efter det drack jag och Sebastian lite choklad (Sebastian gjorde den, och det är nu klart för att att jag gör all choklad hädan efter!), fick en korv att dela på av Kim, sen åkte vi hem :)

Osså tar vi lite bilder på det här så var det här inlägget fullbordat, härligt!


VVV, 2 första bilderna är snodd av Klara:



ÄTA KLUBBAAAAA

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: