hejelsa.blogg.se

Teckning - Tantor och Tufs

Kategori: Allmänt

Det blev en bra kväll ändå! Trots att jag är på elevhemmet utan min älskling.
Började med att rita klart min teckning på Tantor och Tufs. Blev rätt nöjd faktiskt, trots att jag inte fick plats med Tufs frisyr.. Bild finns här nere.
Efter det kom Tove på besök! Vi satt och prata några timmar i sträck sådär. Kändes inte ens att det var längesen vi umgicks. Det enda som kändes annorlunda var att hon är blond och har klippt bort massa hår. Vi prata och skratta precis som vanligt, som om vi träffades igår. 

Avrundar den här dagen med Nutella som kvällsfika. Och jag som tycker jag börjar lägga på mig.. Detta visar hur starka ambitioner jag har att stå emot! :P Äh, min plan är att träna nästa år. Jag gör lite vad jag vill, bara jag håller mitt mål att inte väga över 65 så är jag nöjd. Så känner jag iallafall nu när jag sitter här med burken, sugen! 

Aja, nu avrundar jag det här med lite bilder innan det spårar:


(Det här är Lars skor. Vi tog dom för att locka han till oss..)

TANTOR OCH TUFS, mina damer och herrar:
 

Kommentarer

  • emma säger:

    Va duktig du är på att rita vännen!

    Svar: Tack detsamma Emma :)
    Elsa Jonsson

    2013-03-18 | 22:56:33
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här: