hejelsa.blogg.se

Snabbgenomgång

Kategori: Allmänt

Då har jag just tagit min medicin jag fick av doktorn: Kvällsmacka! 
Dåligt med bloggning har det också varit de senaste dagarna. Vi gör som vanligt och drar igenom dom lite snabbt.

Måndag: Körde till Bollnäs istället för att åka buss. Mamma och syrran ville kolla runt lite på stan, och det fick dom gärna för min del. Blev 2 sporttoppar, ett underställ och ett par skor för mig också, så jag klagar inte. Tog tåget 13:12, och gick direkt till körskolan där jag passade på att göra några test innan min körlektion. Efter det åkte jag hem till Sebastian. Och som varje gång vi inte träffs på några dagar så känns det som att vi inte har träffats på evigheter. Tur jag får med mig han i hem i helgen så jag slipper sakna han ännu en helg :) 

Tisdag: Chill i Föne hela dagen lång. Skoja. Vi drog till Färila och hjälpte Sebastians syster att flytta. And that's about it. Sen var dagen slut! 

Onsdag: Började dagen på bästa sätt, Sebastian kom det frukost på sängen :) Bra att han sysselsätter sig med nåt eftersom jag alltid sover flera timmar längre än han. Göra frukost till mig var en bra sysselsättning tycker jag. Sen hade vi väldiga problem och mildare argumentationer om vad vi skulle hitta på. Det slutade med att vi gick ut och gick, men eftersom att man blåste bort ute så var vi inne igen efter 15min. Körlektion idag igen var det också.


Imorgon är det teaterrep som gäller. Hoppas bara Sebastian är snäll nog att skjutsa mig, annars blire värre.. :P 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: