hejelsa.blogg.se

Sjuk är man väl

Kategori: Allmänt

Skickade ett sms till Micke igår att jag är sjuk så vi skippar körlektionen. Och skickade ett till min klassföreståndare och sa att jag är sjuk, så hon sjukanmälde mig. Så nu är jag alltså på elevhemmet, ensam, sjuk, med ett tomt kylskåp.
Tur det fanns glass i frysen. Tog upp en bit lax också så får vi se om jag orkar laga lite mat senare, och sen kaaaaaanske dra till skolan innan jag åker till Föne. Måste iallafall på ICA, för min hals dör litegrann, och jag är typ helt utan tabletter. Synd bara att jag är ett litet barn och inte får köpa sånt själv. Om 3 månader och 7 dagar ska jag köpa Alvedon, nässpray, cigaretter, snus, öl, cider och allt annat som man får köpa på ICA när man är 18! Haha, typ, skoja lite där :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här: