hejelsa.blogg.se

Tidig ljuskväll

Kategori: Allmänt

Sitter i sängen på elevhemmet nu och har det lite småmysigt med levande ljus. Man får väl försöka ha det så mysigt det går här. Inte lika mysigt att jag är ganska jättesjuk och snorar och hostar som en tok, och har säkerligen en del feber. Men I will survive som man bruka säga, eller kanske snarare sjunga. 

När jag kom in på rummet kände att jag min goda ljuslukt nästan försvunnit, så jag var tvungen att tända mitt massageljus igen. Synd för dig - vem du än är - att du inte var här så du kunde fått lite skön massage medans jag ändå var igång! 

Jag är klar med allt jag ska göra idag. 
- Har packat idrottskläder.
- Packat lite som ska till Föne.
- Bytt väska eftersom jag hade sönder favoriten idag :(
- Också har jag lagt upp kläder till imorrn. Kan hända att jag joinar Klara och tar fram skinnjackan, nu när jag planerar att ha tjocktröja och allt! Men vi får se. Ska ju trots allt gå ner till Micke för körlektion redan vid 8, så kan hända att jag ändrar mig. 

Så även fast klockan bara är halv 8 så funderar jag på att borsta tänderna och bädda ner mig i sängen och försöka sova. Kanske titta på nån serie eller nånting. Publicera ett inlägg om denna knepiga dag ska jag också göra, bara Klara har bloggat klart så jag kan sno lite bilder av henne. Tänkte att jag skulle börja på en ny teckning när jag kom hit, eftersom att Tantor-bilden är klar, men det orkar jag verkligen inte. Vill bara sova. Får hoppas att jag kan sova inatt nu då, för det kunde jag inte igår! 

Ska nog ta och göra så nu, godnatt med er vänner! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: