hejelsa.blogg.se

Hårfärgning på G

Kategori: Allmänt

Har inte känt mig så inspirerad till att blogga när jag inte kan läsa majoriteten av bloggarna jag följer av nån konstig anledning. Men vissa går, så ingen aning om vad som är fel.. Men jag antar att det bara är nå Åsen-problem, så ni kan nog läsa iallafall :P

Idag har det varit en sån där dag utan några som helst planer. Men jag har iallafall köpt hårfärg, så ikväll ska mamma få färga mig. Mitt hår blir bara ljusare och ljusare, så nu ska vi mörka ner det lite med en hederlig gyllenbrun färg. Har tröttnat på att håret ser oranget ut på bilder med blixt.
Fast det som är så bra med hårfärgen jag har nu är att jag inte får nån utväxt. Men tycker som sagt att det är för ljust, så får hellre utväxt och har det mörkare.

Imorgon ska jag tillbaks till Ljusdal. Den här veckan väntar 2 körlektioner, teaterrep och riskettan. Och massa mys med Sebastian såklart. Kan hända att det blir lite mys med Klara också, men det är inte bestämt än :)
Får skjuts till Bollnäs eftersom att mamma och syster ville gå på stan. (Eller ja, "skjuts", jag kör ;)).



"Redhead". Nu skare fixas med denna:


Kommentarer


Kommentera inlägget här: