hejelsa.blogg.se

En liten påskhelg

Kategori: Allmänt

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag suger på att blogga.

Men jag lever och mår bra iallafall. Eller, så jättebra mår jag inte. Sjukan har suttit i i ca 1,5 vecka nu, och tidigare i veckan hade jag även en hel del feber. Men nu är jag bara lite små förskyld och allmänt slut i huvet. Men det är nog mest för att jag var ute och bråka i snön med massa barn nyss. 
Solen skiner och temperaturen visa +13 i solen, så grannarna fick för sig att gräva en "solgrop" på åkern där dom satte sig och fikade, också kom 2 familjer med småkusiner också. Jag, Agnes och Sebastian gick dit en stund å umgicks och lekte snökrig med ungarna.

Vi åkte till Edsbyn på Torsdagkväll, jag och Sebastian. Så sen dess har vi gått på påskäggsjakt (ja, vi får fortfarande gå ut på skattjakt även fast vi blir 20, 18 och 15 i år), hostat, myst med kattungen.. Kommer inte på nå mer, bilderna får tala! 

Och Pauline hälsar att hon är bäst :)
 

Sebastian fick lite fina bilder av mig till sin plånbok :) Jag på dagis, och min kusin Elias som Sebastian är ett stort fan av.


Inte bara jag som tycker det är mysigt under Sebastians tröja ;)


Mästerkocken själv fixade toast. Tycker man inte om svampstuvning tar man lax och fisksås! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: