hejelsa.blogg.se

Edsbyn City

Kategori: Allmänt

Då var man i  Edsbyn då. Sitter här lite smått söndersjungen efter att pappa satte sig vid pianot och så körde vi en av låtarna jag har på sången, Because of you - Kelly Clarkson, ett lymla skrikande i den tycker ja! Men det är kul att vråla på lite ibland :)

Händelserik dag! 
Började med att kolla om dom hade fått in fejk-converse på Skoaffärn, vilket dom inte hade. Så då drog och köpte mat på konsum, och sen hängde jag med mamma på hennes jobb tills jag hade läkartid på Hälsocentralen. Träffade 2 gamla vänner idag också, trevligt trevligt. 
På Hälsocentralen testa dom lite ditt och datt. EKG, blodtryck, blodsocker, slog mej lite här å där med en klubba, kolla i både ögon och öron, med mera, med mera. Men det var inga fel på mig alls, så doktorns teori till varför jag svimmar var att jag har för långt matuppehåll under kvällen och natten, så när jag vaknar har kroppen redan använt all sparad energi, därav ger kroppen upp en liten gnutta. Så min medicin framöver blir kvällsmacka! :P

När jag kom hem blev det släktkalas. Morbror Tomas blir hela 40 år idag! Så det firades hos dom med fika, tårta, massa högljudda småbarn och umgåsning med lite goa släktingar. 
Nu på kvällen har jag varit ascool. Jag har kört till Bollnäs och hämtat pappa från tåget. Alltså ca 7-8 mil dit å hem. Ovan som jag är så kändes det i armarna och axlarna att jag kört länge :P
Väl hemma blev det Gladiatorerna med glass och choklad. Nå kvällsmat har det inte blivit idag, kanske vore bra det ändå.. Annars spyr jag väl istället för att svimma, medbara glass och godis-geggamojja i magen. Livet är gött. (Kände att den meningen inte riktigt passa in.. men det lät bra)


Just nu har jag lite damp över att internet inte vill samarbeta, så jag kan inte läsa vissa bloggar.
Fult. Hejdå.


GRACIÖS 12ÅRING

Kommentarer


Kommentera inlägget här: