hejelsa.blogg.se

drygväder

Kategori:

Så fort der blir lite varmare väder, så ska det blåsa som nån orkan istället? Det är 4 grader i Ljusdal nu, och sol. Men blåsten är ju minst -10, så man fryser ju ihjäl ändå. Gick precis ner till station från skolan och höll på dö.
Lära åka till skolan för att låna om en bok innan lovet, men 10:10 ska jag med tåget hem mot byn, för i eftermiddag ska jag till hälsocentralen och försöka få klarhet i varför jag svimmar utan anledning ibland. Spännande, nja. Men dom sa att dom inte villa vänta till efter helgen med att kolla mig. Men sen ska jag tillbaks på måndag och ta prover, så vette friden var dom ska gö idag :p

Idag skulle vi egentligen göra vår redovisning på estetiska kommunikationen, men eftersom jag är borta idag så gjorde min grupp det lite snabbt igår. Uppgiften var att skapa en tavla, och sen skriva passande musik till. Våran tavla stod jag och Klara för, såhär vacker blev den:



Vi är grymt stolta över den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: