hejelsa.blogg.se

Döden besöker skolan

Kategori: Allmänt

Det är så himla tråkigt att bara sitta här i ensamhet och göra ingenting. Död som jag är tror jag att jag drar till skolan nu, och titta på när min händige man gör en vas (han har håltimme nu), och letar reda på en apelsin, för det är jag jättesugen på. 

Det som suger med att inte va hemma i Edsbyn när man är sjuk är att man ändå måste pallra sig upp från sängen och laga mat. Hade som tur var lite lax i frysen, och prick en portion spagetti kvar, så den maten blev det! Har spenderat dagen med Tarzan-filmen, och nu har jag verkligen inget kvar att göra här, så bäst jag ger min iväg innan jag ruttnar. 

Skinnjackan åker nog på ändå! Har inte vågat kolla termometern, för det ssitter folk där, men Klart.se säger att det är 5 plusgrader ute. Också lyser ju solen så det blir ännu varmare, och jag har en tjock, stickad tröja på mig. Så så blir det!
Inviger också mina nya solbrills. Pretty nice! Fast dom andra jag köpte är mycket snyggare :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: