hejelsa.blogg.se

Bra idéer har jag minsann

Kategori: Allmänt

Sitter och har engelskalektion, och jag och Klara har varit grymt effektiva! Dock inte med engelska. Men vi har både fixat så att Julia får ha matte nästa år, och fixat så att vi vävt ihop våra individuella val nästa år! Hon har valt foto såklart, och jag digitalt skapande, och vi har pratat med "the man" Kjell. Så nu blir det så att hon fotar, och jag modellar och redigerar nästa år! Så gör vi våra arbeten together liksom, himla bra, MVG rakt igenom! haha. 

Efter skolan vankas det körlektion. Pojkvännen är inte snäll nog att hämta mig efteråt, eller vänta på mig, så det blir elevhemmet... Borde väl haffa tag i Tove nå tag när jag är där, och kika om mina biljardskills har försvunnit, kanske.

Nu är jag trött och hungrig, så jag orkar faktiskt inte skriva en filmrecension på en film jag inte sett.. Känns inte så kul precis nä. Hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: