hejelsa.blogg.se

20 frågor i väntan på.. ingenting alls

Kategori: Allmänt

1. Hur gammal är du om fem år?
– Fyller snart 23

2. Vem var den sista du träffade?
- Micke, min körskolelärare

3. Hur lång är du?
- 171cm

4. Vilken var den senaste film du sett?
- Dear John

5. Är dina föräldrar gifta,sambos eller skilda?
- Gifta

6. Vilken ögonfärg har du?
- Bruna

7. Vad skrämde dig som barn?
- Trollet som ständigt återkom i mina drömmar

8. Vem fick dig att skratta senast?
- Micke

9. Har du stationär eller bärbar dator?
- En stationär i Edsbyn, men den här är bärbar, och bäst i världen! 

10. Vilken är din favoritglass?
- Ben och Jerrys, Brownie och Cookie Dough är favoriterna!

11. Vad dricker du till frukost?
- Mjölk

12. Vill du ha barn?
- Ja oja :)

13. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska, ytterst lite spanska och franska

14. Mest nöjd med?
- Att min pojkvän är så sexig

15. Minst nöjd med?
- Att jag är ensam på elevhemmet inatt..

16. När vaknade du idag?
- Strax innan 8

17. Har du någon piercing?
- 3 i öronen bara

18. Din största vinst?
- 750 spänn på trisslott! Eller en sån där stor choklad på Gröna Lund :)

19. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
- Facebook och bloglovin

20. Vad ska du göra när du har svarat klart på alla frågor?
- Äta upp min mat..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: