hejelsa.blogg.se

titta, jag bloggar

Kategori:

Eftersom att det har gått och blivit sommar och allt nu så tänkte jag att jag ska försöka bli en trogen bloggare igen efter ett gäng veckors inaktivitet. Vi får se hur det går.

Jag sitter i Föne forever alone ikväll medans Sebastian är på bal och chillar med en annan brud. Kul. Liiite sugen på att hämnas nästa år, men så dum är jag inte. Får trösta mig själv med... nää, jag har ingenting att trösta mig med. Får sitta här och hoppas att dom inte dansar för nära varandra. Hehe.

Medans han är där och roar sig så har jag fixat det sista med hans presenter. Dryg å fylla år och ta studenten samtidigt då.. Blir så dyrt! Nu får det va nog med sånt för ett tag!



Snart är det min tur att fylla år. Och jag önskar mig inte en dammsugare även fast mamma tycker att jag ska det.

Vi hörs hörrni, huj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: