hejelsa.blogg.se

1 år tillsammans <3

Kategori: Allmänt

Har parkerat mig som åskådare i soffan medans Sebastian kör dagens träningspass. Hela golvet gungar. 

Idag är det en väldigt speciell dag. Jag och Sebastian firar nämnligen 1 år tillsammans. Dagen är helt oplanerad och vi har ingen aning om hur vi ska fira denna dag. Sebastian är så tråkig så han vill inte ens fira. Men han är nog ganska tvungen att hitta på nånting, annars kommer väl jag ligga och grina hela kvällen.
Så ja, ni får gärna komma med förslag. Själv har jag känslan av att den här dan blir en d-i-s-a-s-t-e-r.

Och med det sagt har jag verkligen ingen mer blogglust. Men Grattis iallafall, till mig själv och Sebastian. Även fast det kanske inte blir nåt värdigt firande så har vi ändå stått ut med varandra i ett helt år, och jag älskar han även fast han är tråkig ibland.

(Ca. ett år sedan) 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: