hejelsa.blogg.se

Tomorrow tonight will be just a memory

Kategori: Allmänt

Har längtats hela dagen efter att älsklingen skulle komma till mig ikväll. Men nu blev det inte så.. Ibland delar mitt liv ut besvikelser.

0.85/2.0 poäng skrapade jag hem på högskoleprovet. Känns ju inte som att man är nått geni när man får under hälften, haha. Under medelsnittet t.o.m :P Men jag tyckte att jag var duktig iallafall! Sitta och skriva i 4h och ändå hålla humöret uppe är ganska bra gjort.
Nu har humöret sjunkigt drastiskt av många anledningar, och jag har lust och dra iväg nånstans jättelångt bort och ta en paus från mitt livs utdelande besvikelser. Fast jag skulle ju ta med mig Sebastian såklart <3



Nu måste jag nog slänga ihop nån mat innan jag ska tvätta klockan 6. Hoppas på ett gladare face imorgon, och hoppas på att Sebastian vill va med mej även fast jag kommer hem sent efter bowlingen med brudarna i Hudik.
Sen åker jag till Edsbyn på lördagmorgon. Skulle åkt skridskor på kvällen då, men eftersom att lillesyster har joinat mig i ägandet av mina skridskor, så ska jag troligtvis hänga med mina fina vänner Estelle och Pauline istället.
Peace out.


Den här vännen är iallafall fin och snäll :)

Kommentarer

  • klara säger:

    Å min lilla hjärterot! Önskar jag kunde göra något
    Imorgon ska vi kramas och äta snällbollar!!

    2013-01-31 | 19:48:00
    Bloggadress: http://wiidmarken.se
  • Agnes säger:

    Men om du kommer i tid på lördagen kan vi ju åka o fixa skridskor till dig å vettu :)

    2013-01-31 | 21:06:38
    Bloggadress: http://agnuspagnus.blogg.se

Kommentera inlägget här: