hejelsa.blogg.se

What is this?

Kategori: Allmänt

Vad är grejen med mig och tjocka böcker?

Dom flesta vet att jag hatar att läsa typ mest av allt i hela världen. Men ändå blir det alltid så att när vi ska läsa på skolan så tar jag alltid en tjock bok. Vad händer liksom?
Nu är det på engelskan vi ska läsa, och jag har gett mig på "Bridget Jones diary". 310 sidor. Förvånad som jag är så har jag redan läst 19 sidor, och man får sån himla lust att skriva dagbok när man läser x)



Började denna dag med lite hantlar, så nu känner jag mig sådär stark igen som jag brukar göra efteråt. Duschat, ätit och handlat har vi också gjort.
Just nu sitter jag och håller på med en hemlis! Ska nämnligen beställa en liten överraskning till Sebastian till alla hjärtans dag, kommer troligtvis och förhoppningsvis bli väldigt uppskattat. Hoppas det blir värt priset :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: