hejelsa.blogg.se

Pretty-day

Kategori: Allmänt

Hemma i Föne är jag nu. Jaa, det känns lite som hemma faktiskt! 

Tog bussen från Klara till Ljusdal 10:55 i morse. Gick då upp till lägenheten där Cissi, hennes mor, far och bror var och höll på packa ihop alla Cissis grejer. Började med en kaffeslurk, och sedan hjälpte jag till att bära ut alla saker. Mer än man trodde! Kul att jag har ännu massa mer saker att bära ut om en månad..
När vi var klar bjöd dom mig på mat på Michels, så jag är fortfarande mätt som en pannkaka. Åt som ett djur! 



Idag har jag än en gång fått bevis på att det finns nackdelar med att flytta. Det är ju klart att man får skylla sig själv litegrann. Men ibland är det faktiskt överdrivet. Sorgligt, men sant. 
På bussen hem från Delsbo tänkte jag lite på det där. Jag tänkte på att jag saknar fotbollen så sjukt mycket! Och jag saknar att vara så pass tränad som jag var då för 2 år sedan. Också sorgligt, hur livet går utför. 

Aja, skitsamma. Jag är glad och mår bra :)

Jag hade findag igår! Ni vet, en sån där dag man känner sig mycket snyggare än andra dagar även fast man inte gjort nåt speciellt.

Kommentarer

  • klara säger:

    Du är alltid snygg min lilla pingla!

    2013-01-26 | 15:26:37
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: