hejelsa.blogg.se

Papperskaos

Kategori: Allmänt

Sitter på skolan och väntar på sceniska som börjar 16.15. I väntans tröga tider passar jag på att rensa min datorväska som verkar ha samlat på sig tusentals papper i sin livstid. Kolleigeblocket var visst ännu värre.

Såhär känner jag mig ungefär: 




De senaste dagarna har jag tänkt jättemycket på hur jag vill bo inom de kommande åren. Haha. För det första så vill jag ju hitta en etta, typ nu på en gång. Men jag har mestadels tänkt på tiden efter gymnasiet. 
Jag har ingen aning om vad jag kommer göra, om jag kommer jobba eller komma på nått att plugga direkt. Men jag antar att Sebastian kommer hitta nånstans han vill plugga, och då räknar jag med att det är där jag kommer hamna. Det är tur att jag är så open minded så jag kan bosätta mig vart som helst :)

Igår tänkte jag jättemycket på mitt framtida syrum! Jag tänker ha en liten vrå, som en klädkammare ungefär, där jag tänker ha symaskin, tyger, sytillbehör och annat pyssel. Och där ska jag skapa skapa skapa! Jag tänker göra sömnad till en fritidssyssla när jag slutat skolan och förhoppningsvis har lite mer tid. 
Jag klickade runt på tradera efter tyger och sydockor m.m. också. Jag längtas. Det är för mycket av skolan kvar.. :S 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: