hejelsa.blogg.se

Live från sängen

Kategori: Allmänt

Sitter i sängen pigg som få. Känns som att jag inte kommer somna på flera timmar.. Men det är nog bäst det eftersom jag skippar sovmorgonen imorgon föratt skriva test-högskoleprov. Inte föratt det är så viktigt, men man vill ju ändå göra så bra ifrån sig som möjligt, och skönt att få känna på innan hur det kommer vara så slipper man vara lika nervös :)

På Sceniskan idag började vi spåna på en krigsdans. Kul var det! Fightas lite.
Efter skolan drog jag hem till Petra och spelade sims! Jag har börjat spela det litegrann nu i min ensamma vecka. Ganska kul faktiskt. Det roligaste idag var iaf när jag tröck att mina simmar skulle "prata minnen" och det enda dom pratade om var spaghetti.. Roligt minne liksom :P

Töntig som jag är så har jag gjort mig och Sebastian. Med Carmichael som efternamn (från tv-serien Chuck). När Sebastian-gubben mådde lite dåligt och blev arg så blev han så sjukt likt sig själv! Ungefär precis såhär ser Sebastian ut när han är sur:

Min look igår, var stilig med min kavaj-väst jag fick i julklapp.


Myspyjamas.



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: