hejelsa.blogg.se

Mys i sängen

Kategori: Allmänt

Den där rubriken lät lite småbusig va! Men det är inte alls som det ser ut...
I varsin ände av sängen, med varsin dator sitter jag och Sebastian. Tidigare var der onlineshopping som gällde för oss båda. Tradera för han och Halens för mig. Jag som lovat att inte shoppa förrns mars! Men det var superrea.. Och mina kvinnliga familjemedlemmar skulle ändå beställa, så jag var praktiskt taget tvungen! 

VI har ju som sagt bestämt att vi ska bli sportiga Sebastian och jag. Har gått ganska bra hittills! Måndag + tisdag + onsdag + idag så har vi varit ute och gått! Minst 4km på varje runda. Plus att i måndags körde vi lite med hantlar, och i tisdags hade jag styrketräning på gympan. Så vi är ganska bra påväg! Hoppas det håller i sig bara.

MAN ÄR VÄL LÄCKER!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: