hejelsa.blogg.se

Idag är det Johans födelsedag

Kategori: Allmänt

Juste! Idag fyller min käre vän och klasskamrat Johan Svedberg 18 år! Det firade vi såklart med kladdkaka! (Jag betalade, så jag hoppas jag får lite pengar av klassen! :P)

Annars har väl dagen varit lite crazy, en helt vanlig dag alltså. Vi tar det i bilder:

Började dagen med musikproduktion. Vi har som sagt gjort en egen låt där, och idag la jag till ett skönt plinkelink på keyboarden.


Massa 97or är och kollar runt på skolan den här veckan, och dom får tydligen macka och festis gratis. Jag hitta en oöppnad festis.. (a)


Johaaaaan 18!! Jag och Klara drog till ICA och fixa tårta å ljus. Han blev glad :)


Avslutade dagen med att sminka Klara lite. Använde hennes läppglans som rouge.


På sceniskan gick vi igenom en av danserna. Kan säga att det är inte det lättaste att lära ut en koreografi till 15 pers, de flesta helt oerfarna dansare. Men ganska roligt :) Eftersom att jag tycker om Jakob och Klara mest så ska dom få privatlektioner så dom kommer bli bäst. 

Kommentarer

  • klara säger:

    Var visst JAG som hittade festisen!

    2013-01-16 | 21:21:52
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: