hejelsa.blogg.se

I hear stories of your smile

Kategori: Allmänt

Även denna dag slutade som dom allra, allra flesta dagar: i sängen. 

Som ni hört 1000 gånger spenderades dagen i Gävle. Gått och saknat Sebastian har jag också gjort. Nu på kvällen kom Edith, Bettan och Pauline. Vi tittade på Gladiatorerna och sedan en film som var bra, och rolig. "We bought a Zoo" heter den. Kul film.

På min lista inför morgondagen står dessa topics: Packning, träning, duschning, hårfärgning, ansiktsmask med syster och till sist pulkaåkning på kvällen. Om jag hinner (vilket jag inte kommer göra, för det gör jag aldrig) så ska även glasskåpet + lådor, dattduksbordet och skrivbordet + lådor få sig en riktigt rensning. Dom är lite avundsjuka på garderoben vettni, som har blivit 35 plagg rymligare.

Nämen nu är det väl dags att släcka ner för dagen. Men imorrn tänker jag iallafall sova ut! Blir inte mycket sånt i mitt liv nu för tiden. Godnatt på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: