hejelsa.blogg.se

Home alone

Kategori: Allmänt

I lägenheten är jag ikväll! Jag har precis käkat middag och sitter nu och arkiverar massa gamla papper som jag har i mitt överfulla kollegieblock jag berättade om tidigare. 
Så mycket mer än såhär har jag väl inte riktigt tänkt att jag ska göra idag. Om jag inte lägger mig allt för tidigt så blir det nog lite dansmatta senare. Var längesen nu! Man måste ju passa sig så man inte tappar stinget. Lite träning kan det ju också räknas som! Gött. 

Imorgon är det Torsdag. Kan hända att jag blir forever alone då också, för Sebastian börjar senare än mig på fredan, så han vill ju inte kliva upp och skjutsa mig precis.. Can't blame him. Jag skulle aldrig gjort det. Och sen ska jag ju till byn i helgen, så det tragiska är ju att jag inte kan va med Sebastian förrns Söndag kväll då. Men men, vi får se hur det blir! 

Såhär såg vi ut igår, söta som få:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: