hejelsa.blogg.se

Hål..

Kategori: Allmänt

Japp. Fick reda på att vi inte har nån svenska idag, vilket är en dubbellektion, så vi fick ca 3,5h hål. Plus att Klara är sjuk så det finns inte så mycket att göra i mitt liv just nu.

Sebastian slutar alldeles snart, men han är tydligen inte snäll nog att vara mig under min extremt långa rast. Han åker hellre hem. Då ska han inte säga att han saknar mig ikväll iallafall, hans fel. 
Ska åka till Klara efter skolan och fira att hon fyllde 18 igår. Myskväll bara hon och jag :) Och nej, hon är inte sjuk nog att inte umgås med mig. Det kan man knappt bli. Sen sover jag där.
Imorgon ska Cissi och hennes mamma rensa bort Cissis grejer ur lägenheten, så jag ska dit på förmiddan imorrn och träffa dom och kanske hjälpa till lite grann. 
Sen efter det får Sebastian hämta mig nån gång. Och det är alltså hans fel att vi inte kommer träffas på så längen. 
(Han läser inte min blogg, men om han under någon omständighet skulle läsa detta så kommer han bli sur, men då vill jag säga såhär till han: "Jag skulle inte åkt hem om du hade haft flera dötimmar på skolan som du ville vara med mig på. Jag vill va med dig så mycket som möjligt. Slår vad om att du kommer ha skittråkigt när du kommer hem, puss.")

Uttråkad tjej:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: