hejelsa.blogg.se

Grattis till min sötnöt

Kategori: Allmänt

Hemma efter en jätteglad och härlig skoldag. 
Glädjespridningen stog Klara för. Vet ni varför? JO föratt på lunchen, när vi andra satt och åt, och Klara hade varit "hos tandläkarn", så kommer hon till vårat bord, och jag såg det i blicken på en gång: HON KLARADE KÖRKORTET! Jag sprang fram och kramade henne och snurrade runt såatt skogsarna sa åt oss att skaffa ett rum. Resten av klassen verkade inte riktigt fatta vad det var frågan om. Men jag är ju så najs så jag vet saker och ting.. :)
nej, hon var inte sjuk i fredags, inte ett dugg, hon var i Gävle och skrev upp. Men alla jag lura gick på det, mehehe ;)

Efter lunchen hade vi idrott, och då åkte vi skridskor. Jag har kanske åkt skridskor 2ggr dom senaste 5 åren, men fyyy vad kul det var! Jag trodde att jag hade tappat stinget helt sen jag träna bandy i mellanstadiet, men icke. Eller ja, i början så staka jag mig fram med små hackiga steg, men i slutet av lektionen så gled jag som en svan på skrillerna! Så jag kom fram till att det är nog inte så långt borta som jag tror, alltså förmågan att vara duktig på skriskor. Efter några gånger så skulle det nog komma fram, sitter nog där djupt in i ryggmärgen och behöver bara trollas fram lite :)



Nu sitter jag i lägenheten ensam igen. Men Sebastian kommer om 15-20min, så jag är glad :) Tvätt har jag i tvättmaskinerna också, så ska springa ner och tömma ena om 5min, och den andra om 30-40. Hur kan det komma sig att den ena är 40min segare med exakt samma inställning? Sjukt.

3 bra låtar som finns i min lista just nu har ni här:

Red Hot Chili Peppers – Ethiopia

Paramore – Looking Up

Imagine Dragons – Demons

Kommentarer


Kommentera inlägget här: