hejelsa.blogg.se

fin dag idag

Kategori:

Såhär fint var det ute när jag vaknade imorse:




Eller ja imorse, när jag vakna. 12:30 var väl klockan. Hade tänkt att jag skulle sova ut idag, och det lyckades jag verkligen med. somnade innan halv 12 så de blev över 13h. Skapligt utvilad, skönt.
Kände mig lite taskig när jag somna i soffan när Edith fortfarande var hos mig. Men jag hade ju faktiskt bara sovit 6h natten innan, så jag var döslut.

Sitter på bussen påväg till ännu en skolvecka nu. träningsvärk i ryggen har jag sen innebandyn igår, och lite i ena skinkan, nice de.
Längtar till gympan på tisdag! då hat vi boxning och jag ska kötta järnet! Så då hoppas vi på träningsvärk på onsdan också. Boxning är nog det roligaste man kan ha på gympan, helt seriöst, älskar det.
När jag var yngre så ville jag börja träna boxning, men det blev inte av eftersom att det inte fanns i Edsbyn.. skulle gärna villa börja nu också, men känns lite sent om man ska bli nå bra nångång.. Har inte kollat upp om de finns i Ljusdal heller, men tror nog inte det. Det kanske finns på stället jag hamnar på efter gymnasiet, vart de nu blir :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: