hejelsa.blogg.se

ck levererar

Kategori: Allmänt

Varför, varför, varför är man pank just när H&Ms vår-katalog dumpar ner i postlådan?! Aja. I will try to resist then. 
Fick iallafall kläderna från Haléns idag. Och jag har lärt mig (once again) att man inte kan köpa Bhar utan att prova. Denna BH visade sig vara jätteplatt, så både BHn och den matchande trosan åker tillbaks! Men allt annat passade perfekt. Så nu har jag ett par nya pyjamasbyxor, vindjacka, 2 linnen, en glesstickad t-shirt och en fin blus :)

Vet ni vad? Jag har blivit kär. I en klocka. Jag och Sebastian hitta den på tradera igår. Synd bara att budgivningen gick upp till alldeles för dyrt. Men men, man kan väl inte förvänta sig så mycket när den kostar drygt 2000 orginal, på tradera.
Men den är så vacker! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: