hejelsa.blogg.se

Burn baby burn!

Kategori: Allmänt

Har ni nå nyårslöften då? 
Jag har 2:
1. Stanna med Sebastian.
2. Börja äta fisk.
 
Den sista hade ni inte väntat er va?! Jag tycker att dom allra flesta fisksorter är jätteäcklig, men jag har bestämt mig för att lära mig tycka om det. Eller ja, äta ba! Gott eller äckligt, käka på.



Men nu har jag iallafall gjort det jag skulle göra! Rensade ur garderoben i Edsbyn i söndags. En del kläder gick till lillesyster, en del till Erikshjälpen, och resten är i så bra skick, så har tänkt att jag ska försöka sälja det allra mesta :) Så håll utkik på Köp och Sälj! 

Jag är långt ifrån klar med rensandet dock. Det jag har kvar att rensa i Edsbyn är smink, skrivbordet och alla skrivbordslådor, mitt stora glasskåp som innehåller allt mellan himmel och jord, och mitt nattduksbord som inte heller är så tomt.
Sen ska jag rensa ur garderoben i Ljusdal också, vilken innehåller mycket mer kläder än vad jag har i Edsbyn.


 
My beloved boyfriend sitter och spelar data. Det är därför jag bloggar så mycket. Men nu ska jag nog serva han (och mig själv) litegrann och gå till köket och hämta lite Panna cotta som finns kvar sen nyårsaftons efterrätt, mums.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: