hejelsa.blogg.se

Alldeles ensam

Kategori: Allmänt

Ja alldeles ensam är jag. Och kommer vara resten av veckan. Sebastians klass har nämnligen praktik denna vecka, men inte han, så han är bara hemma och hänger. Han hade kunna varit i min lägenhet om han hade haft sin TV och xbox här säger han. Och jag tänker inte precis kliva upp 6 varje morgon för att åka buss till skolan varje dag bara föratt han ska få spela FIFA.. 

Men jag är iallafall ganska glad! Vet inte om jag berättat det, men i torsdags fick jag reda på mitt betyg i sång, vilket var ett A. Och idag fick jag reda på att jag fått A i Gehörsläran också. Så nu är jag stolt över mig själv :)

Har nyss skapat ett album på Facebook nu, där jag tänker försöka sälja mina kläder. Jag orkade ju inte med köp och sälj som sagt, så jag försöker på egen hand. Det har börjat bra, har fått 2 plagg sålda redan :) Så ni som har mig som vän på facebook kan ju gå in där och kika, kanske finns nått som ni vill ha :)

Nämen nu ska jag göra mig en kopp iskaffe att njuta av, sen ska jag väl chilla liv resten av kvällen. Life alone är inget för mig, så ovan nuförtiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: