hejelsa.blogg.se

Åka bil

Kategori:

Sitter i bilen ny påväg hem från en shoppingdag i Gävle med familjen - broder. Hittade en del, nöjd faktiskt :) Kommer inte ihåg vad jag köpt, som vanligt, men kan hända att jag skriver in det här senare.

Det jag helst ville ha (färgade kavajer) har jag spart tills imorgon. Yep, ska dit imorgon med. Känns ganska värdelöst att åka till Gävle bara föratt hämta plastskenor. Och att dom kostar mig nästan 1300 spänn får det inte att kännas bättre heller. Men känns väl lite bättre nu när jag Vi näsparde kavajköpandet tills dess, funderar lite på en röd D&G väska också (fejk såklart). Så lite nödvändigt känna det väl ändå att åka dit nu :) Det är den sammanlagt 5h långa resan som stör mig mest...

Vi börjar närma oss byn iallafall. Nånstans mellan Bollnäs och Alfta befinner vi oss. Känns som jag bara vill sova så fort jag kommer hem. Vi får se hur det blir med det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: