hejelsa.blogg.se

The chaos that controlled my mind

Kategori: Allmänt

Tisdagen också avklarad! Går bra det här med att ta sig genom livet alltså. Har överlevt alla dagar hittills! 

Började dagen med att få en ny låt på ensamblen. En som jag kan helt utan till, så det blev inte så mycket "plugg" för mig på den lektionen. Denna låt fick vi: Maroon 5 – This Love.
På lunchen skapade vi den fina semmelburgaren jag berättade om tidigare, riktigt mumsig ser den ut att vara! Inte.

Idrotten var definitivt den stora pricken över i:t idag. Ena halvan åkte skidor, men min halva hade egenträning. Så jag och Johan tog oss ett väldigt intensivt boxningspass! Jag räknade ut att jag slog minst 1000 slag, plus att vi körde lite mag och rygg-övningar lite nu och då. Blev så slutkörd i armarna så jag skakade när jag höll i en penna och skulle skriva direkt efteråt. Har jag inte träningsvärk imorrn så har jag bestämt att jag ska straffa mig själv med ett riktigt hårt straff som är för brutalt för att skriva här, så vi hoppas på träningsvärk! Det vore konstigt annars. 

Sen jag kom hem har vi ätit våra hemmagjorda köttbullar och har just varit till coop och postat byxor och köpt glass! Ikväll är det chokladmilkshake som gäller. Mums!

Såhär fina var vi idag :):

Kommentarer


Kommentera inlägget här: