hejelsa.blogg.se

Snart är det torsdag

Kategori: Allmänt

Tydligen så var inte elevhemmets torkskåp lika effektivt som lägenhetens. På 1,5h blev kläderna torra i lägenheten. Nu ställde jag tiden på 2h, och kläderna var fortfarande blöta.. Eftersom att klockan närmade sig 22.00, och man inte får ha tvättstugan längre än så, så var det bara att hänga upp alla kläder runt om i rummet. Tur man är lång så man når upp till gardinstången! 

Kapitlet vi har i teorin tills imorrn är en mardröm. Jag fattar verkligen ingenting. Läser om en massa bruttovikter å tjänstevikter och släpvagnar å hujedamej, och sen kommer frågorna, and makes no sense at all! Svaren finns inte ens i texten? Hur friden ska man veta då? Aja, antar väl att det bara är jag som är så korkad. Hoppas nån annan får svara på dom frågorna jag inte kan :p
Inte har jag orkat gjort klart båda kapitlerna heller. Men jag tänker nog gå till Mickes tidigare imorrn och plugga där. Känns som ett bra val. Så slipper jag elevhemmet å ;)

Nu har jag iallafall parkerat mig i sängen.
Ska kliva upp extra tidigt imorrn för körlektion innan skolan.
På skolan ska vi sticka ett svärd i Hitlers huvud.
Efter skolan ska jag hjälpa Sebastian att posta ett paket. Jag måste alltid skriva åt han, annars syns det inte vad det står.. 
Sen får jag förhoppningsvis med Sebastian att äta nånstans, annars får jag äta själv.
Och tillslut teorilektion med Micke, och efter det skjutsar han hem mig till Föne, eftersom att han också bor där. 
Låter väl som en lagomt bra torsdag? Tycker jag iaf! 


Nu ska jag sova, så fort jag kan slita mig lös från mina facebook-konversationer med mina underbara vänner :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: