hejelsa.blogg.se

Sjukstuga

Kategori: Allmänt

Jag fick en överraskande svimningsattack imorse, så det blev ingen skola för mig, gick direkt till elevhemmet från bussen istället.

Nu har jag just ställt in mat i mikron. Men shit vad det var motigt att ställa in det där! Så himla snuskigt mycket matrester i hela mikron!! Och i hela resten av köket också förresten. Odiskad disk, jättelortig spis och bänkar. Vardagsrummet ser inte heller välkomnande ut att gå in i. De äckliga ungar som bor i den här korridoren ska städa upp varenda smula innan jag lagar mat där inne igen. Ska klaga åt husmor, och sen svälta tills dom fixat det. Sådeså. Mamma, om det blir extra matpengar så är det för att jag äter ute varje dag. 
Nädå, varje dag blir det ju inte eftersom jag spenderar most of my time in Föne. Men ändå, jag ska väl äta dom dagar jag är här å.
Väljer man korridoren med minst folk, så tror man väl inte att de skulle vara värst i köket?


Nu har jag iallafall hämtat min mat, och den var god.. Men om jag blir matförgiftad vet vi varför. 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: