hejelsa.blogg.se

Sjukdag å ju

Kategori: Allmänt

Jag blev hemma från skolan idag förresten. Hade så sjukt ont i huvet inatt, så jag kunde inte sova förrns 3-4 tiden. När jag vaknade hade jag fortfarande huvudvärk och hade sovit dåligt 3-4h, så det kändes inte lockande att kliva upp och gå till skolan. Sjukanmälde mig och somna om.

Några timmar och några tabletter senare så kände mådde jag tillräckligt för att följa med Sebastian på vår sedan länge planerade alla-hjärtans-dag-kina-lunch på Gui Lin (som jag just lärt mig att det heter). När jag kom hem så fixade jag ordning med lite ljus och så inför myskvällen, och sen proppa jag i mig ett gäng tabletter till och drog iväg på sånglektion. Har inte haft det på 3 veckor, så det kändes värt att gå. Också sjöng jag som en Gud också! Sjukt bra gick det. Hoppas jag sjunger lika bra på gemensamma sångredovisningen nästa vecka.

Sömn är det enda som är kvar av den här dagen. Annars är den helt fullbordad! Bästa dan på länge. King. Jag älskar kärlek :) Puss på er, puss på alla hjärtans dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: