hejelsa.blogg.se

Puckat läge

Kategori:

Sååå... Min tanke var att jag skulle spendera timmar med datorn denna kväll och redigera bilder från kvällen och berätta om hur sjukt kul jag, Klara och Stina har haft. Men det blev visst lite komplikationer nånstans efter vägen, så det blev inte riktigt så. Det blev såhär:

När vi gick in på bowlingen så tog klara med sig sin väska in till banorna, och eftersom jag lämnade min jacka på hängarna så la jag nycklarna och plånboken i hennes väska. När vi var klar så fick jag tillbaks plånboken, men glömde totalt bort nycklarna.
Detta märkte jag när jag klev av bussen i Ljusdal, så det var bara att ringa Sebastian så han fick kliva upp ur sängen och åka och hämta mig. Stackars pojk.
Det är iallafall tur att jag inte har nånting i lägenheten som ska med till Edsbyn.

Om hur trevligt vi hade det får ni höra imorrn, och bilderna kommer då också. Kan iallafall säga att jag vann bowlingen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: