hejelsa.blogg.se

Please don't tear this apart

Kategori: Allmänt

Godmorgon får man väl ta och säga! Nejdå, skoja. 
15:41 är klockan, och jag har just kommit hem från skolan. Sebastian kommer snart, men han är så förvirrad så vette friden om han kommer hitta hit eller inte. Han skulle sluta 4, och jag skulle sluta 4, det var ju perfekt. Men han slutade tydligen tidigare så han gick hem till mej för att han trodde jag var hemma, fast jag skulle sluta 4? Sa ju det, förvirrad.
Han gick till sin farbror och vänta tills jag skulle komma hem, och nu när jag kommit hem, så ska han dricka kaffe också innan han kommer. Tur att han är så gosig, annars hade jag skällt ut han för hans konstiga fasoner.

Ca 1,5h kvar tills jag ska bege mig iväg på teorilektion, så jag borde sätta mig och göra klart kapitlet nu. Blev lite svårt att hinna med att läsa 35 sidor, svara på 27 frågor, laga mat och hantera massa tvätt på ca 3-4h igår. Blev t.o.m så att jag somna med körkortsböckerna bredvid mig i sängen. Sovsällskap som sovsällskap, man ska väl inte klaga?

Slutade dagen idag med sångredovisning, gick inte bra. Sjöng inte nån av mina 2 låtar som jag sjungit dom förut, haha. Hitta på nåt eget idag av nån anledning, skumt. Men höjdpunkten idag var iallafall munken jag och Klara köpte innan sånglektionen. Den satt fint <3

Här kommer iallafall en bild på vår himmelska pannkakstårta vi gjorde i tisdags:

Kommentarer

  • klara säger:

    Fyfan vad god den ser ut! Får en munorgasm!

    2013-02-21 | 20:49:10
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: