hejelsa.blogg.se

Multi-tasking

Kategori: Allmänt

Kom hem från skolan och slängde direkt in tvätt i masking och började laga mat och baka kladdkaka samtidigt. Multi tasking på hög nivå alltså. Och Sebastian har ätit snabbmakaroner för andra gången sen mellanstadiet. Coolt de å. 
Orkar inte skriva så mycket just nu, känner en stark instängdhet som växer i mitt huvud, känns lite som det ska explodera snart, så har inte så mycket ork till att sitta här och trycka på en massa knappar. 

Det får räcka med att jag skriver att skoldagen har varit helt stört lång. Känns skapligt drygt ibland att vara på skolan 9-10 timmar i sträck varje onsdag. Fotade med musikproduktions-bandet imorse. Märktes väl att jag var den enda som var van att stå framför en kamera :P 

Imorrn är det alla hjärtans dag, som jag inte tror att nån har missat. Eller som dom säger på min skola: "Snälldagen". Det är väl nått för att alla ensamma singlar inte ska må så dåligt. Dagen till ära kommer jag ha min röda kavaj. Och om man är snäll får man gratis snällbollar! Det ser jag mest fram emot iaf.
Och sen ska jag, Petra och Joen framföra våra uppfinningar och hoppas på att få patent för alla 8!! Dom som jag kom på är lätt bäst, och vilka det är kommer klassen märka direkt, lika som man märkte direkt vilka Klara hade gjort, haha. 

Nu kanske ni undrar hur jag örska skriva så mycket ändå? Det beror på att dethär inlägget har tagit mig ca 3h att skriva. Jag har t.o.m sovit en del mellan, skönt. Men nu ger jag upp. Godnatt! 

5af659cc3ec76c852e97108cafb0486e.960x.nopad_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: