hejelsa.blogg.se

Kvalité-skidåkning

Kategori: Allmänt

Idag, mina vänner, har jag varit med om nått jag aldrig varit med om förut. 
Vi hade som sagt längdskidor på idrotten och jag och Klara åkte med 2 tjejer från samhälle. Jag åkte som nummer 3 och Klara efter mig. Vi kommer till en lång nedförsbacke, spåren var isiga och hala, och backen var brandt, så det gick fort. Efter en liten stund kommer det en ganska tvär kurva. När jag kommer till kurvan så ser jag först att Emma liggen på marken och har spårat ur, och lite längre ner låg Ellen. "Oj var kurvan så tvär så dom spåra ur?" tänkte jag, och sen när jag tittar framåt så står det en utvecklingsstörd kille mitt i spåret. Eftersom att jag märke han så sent så hann jag inte bromsa, så det var bara att slänga sig åt sidan. Men ville ju inte köra på pöjken precis. Men min otroligt snygga ninja-slängning hade med sig lite konsekvenser. Såhär slutade det:




Tänk att det var jag som råkade ut för rivsår, och inte den här tokiga parveln:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: